Kevät on tullut! Kaikissa Hedin Automotiven liikkeissä vietetään Kevätkarkeloita 30.4. asti! Katso kaikki edut ja tarjoukset tästä

Delta Auto sekä Vesa-Matti ovat nyt Hedin Automotive — UKK

21. joulukuu 2023

Delta Auto sekä Ford-jälleenmyyjä Vesa-Matti Porissa ovat yrityskauppojen myötä siirtyneet Hedin Automotiven omistukseen. Yhdistyminen vahvistaa asemaamme nopeasti kehittyvässä automarkkinassa. Otamme ilolla vastaan uudet kollegat sekä brändit!

 

Delta Auto sekä Ford-jälleenmyyjä Vesa-Matti Porissa ovat yrityskauppojen myötä siirtyneet Hedin Automotiven omistukseen. Tämän seurauksena toimipisteverkostomme Suomessa laajenee merkittävästi, ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme koko Suomen laajuisesti aina Helsingistä Ouluun. Myös merkkiedustukseemme kasvaa, ja valikoimaan liittyy nyt myös Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Maxus, Mitsubishi sekä suomalaisten suursuosikki Kia. Näin ollen Hedin Automotivella on Suomen laajin merkkiedustus uusissa autoissa – se jos jokin on hienoa!

Yhdistymisen myötä Deltan asiakkaita palvellaan jatkossa Hedin Automotiven nimellä. Palvelut eivät asiakkaan näkökulmasta muutu. Toimipisteissä asiakkaita palvelee edelleen sama tuttu ja ammattitaitoinen henkilökunta.

Mikäli herää kysymyksiä, kannattaa lukea usein kysytyt kysymykset alta.

Yhdistyminen vahvistaa asemaamme nopeasti kehittyvässä automarkkinassa. Otamme ilolla vastaan uudet kollegat sekä brändit!

 

Alle on listattu vastauksia erityisesti Delta Auton asiakkaita mahdollisesti askarruttaviin kysymyksiin:

 

  1. Mitä tapahtuu Delta Auton nettisivuille?

 

  • Delta Auton verkkosivut tulivat tiensä päähän tämän vuoden alussa ja löydät jatkossa merkkivalikoiman, huoltopalvelut, sekä kaikki palvelut Hedin Automotiven verkkosivuilta.

 

  1. Minulla on auto DeltaDrive-sopimuksella, tai haluaisin sellaisen, miten toimin jatkossa? Entä DeltaCare-huoltosopimus?

 

  • Sopimus jatkuu täysin entisellään ja voit huoletta jatkaa autoilua. Voit edelleen olla yhteydessä mihin tahansa Hedinin toimipisteeseen. Tarjolla on jatkossakin laaja valikoima merkkejä sekä malleja. Voit huollattaa autosi samalla tavalla kuin tähänkin asti DeltaCare-huoltosopimuksella. Yhdistymisen myötä voit huollattaa autosi myös muissakin Hedinin toimipisteissä.

 

  1. Kuinka yhdistyminen vaikuttaa autoni huolto- ja takuupalveluihin?

 

  • Sama ammattitaitoinen henkilökunta hoitaa huoltoon liittyvän palvelun. Yhdistymisen myötä pystymme tarjoamaan huoltopalveluita entistä laajemmin kasvaneen verkoston myötä.

 

  1. Millaisia muutoksia tapahtuu myymälöiden sijainnin tai aukiolojen suhteen?

 

  • Verkosto tulee laajentumaan ja aukioloajat sekä sijainnit pystyt parhaiten tarkistamaan www.hedinautomotive.fi. Toimipisteiden ilmeet tulevat päivittymään loppu- ja alkuvuoden aikana.

 

  1. Täytyykö minun asiakkaana päivittää tietojani johonkin?

 

  • Ei tarvitse, asiakkaana teidän ei tarvitse huolehtia muutoksista.

 

  1. Millä tavalla kommunikointi ja asiakaspalvelu muuttuvat?

 

  • Samat tutut yhteyskanavat säilyvät ja verkkosivut uudistuvat tarjoten monipuoliset yhteydenottomahdollisuudet.

 

  1. Säilyvätkö nykyiset hinnat ja hinnastot samana, onko odotettavissa hintojen muutoksia?

 

  • Yhdistymisen myötä ei ole odotettavissa hintojen muutoksia.

 

  1. Miten yhdistyminen vaikuttaa uuden auton ostamiseen? Onko saatavilla samat rahoitusvaihtoehdot ja tarjoukset?

 

  • Tarjolla on jatkossakin vähintään samat tuotteet kuin aiemminkin ja pyrimme jatkuvasti kehittämään tarjontaamme asiakkaidemme toivomusten mukaisesti.